دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

متن، ترجمه و شرح کامل کفایة الاصول 3 جلد

متن، ترجمه و شرح کامل کفایة الاصول 3 جلد
فروشگاه کتابهای پارسی , عربی و انگلیسی
متن، ترجمه و شرح کامل کفایة الاصول 3 جلد متن، ترجمه و شرح کامل کفایة الاصولنویسنده: جمشید سمیعی & متن، ترجمه و شرح کامل کفایة الاصول& تالیف جمشید سمیعی، متولد (۱۳۳۵ ش.) ، به زبان فارسی و در موضوع علم اصول است.
مؤلف، تلاش نموده تا با تالیف کتاب، نکات غامض و مطالب پیچیده اصولی کتاب & کفایه& را با سبکی جدید و روشی نوین و تطبیقی وسیع برای ره پویان طریق اجتهاد بیان نماید.
کتاب، شرح غیر مزجی است و در دو جلد تالیف گردیده است؛ جلد اول، از ابتدای کتاب & کفایه& تا پایان بحث مشتق و جلد دوم، از مقصد اول در اوامر، تا پایان مسئله اجزاء را شامل است.
مؤلف، در هر مبحث، قسمتی از متن & کفایه& را می آورد، سپس آن را به صورت مفصل ترجمه می کند، آن گاه بخشی را تحت عنوان & تشریح المسائل& در قالب پرسش و پاسخ ذکر می کند و به توضیح مطالب آن قسمت می پردازد
  متن، ترجمه و شرح کامل کفایة الاصول نویسنده: جمشید سمیعی   «متن، ترجمه و شرح کامل کفایة الاصول» تالیف جمشید سمیعی، متولد (۱۳۳۵ ش.) ، به زبان فارسی و در موضوع علم اصول است. مؤلف، تلاش نموده تا با تالیف کتاب، نکات غامض و مطالب پیچیده اصولی کتاب «کفایه» را با سبکی جدید و روشی نوین و تطبیقی وسیع برای ره پویان طریق اجتهاد بیان نماید. کتاب، شرح غیر مزجی است و در دو ...

کتاب


تحقیق


مقاله


دانلود کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.