دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

نمونه ای از برنامه ریزی استراتژیک شرکت ها (رستورانهای زنجیره ای), برنامه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای Fast food

نمونه ای از برنامه ریزی استراتژیک شرکت ها (رستورانهای زنجیره ای), برنامه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای Fast food
نمونه ای از برنامه ریزی استراتژیک شرکت ها ,رستورانهای زنجیره ای, برنامه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای Fast food
نمونه ای از برنامه ریزی استراتژیک شرکت ها (رستورانهای زنجیره ای), برنامه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای Fast food اگر شما یک کسب و کار تأسیس شده دارید در حالیکه مأموریت آن ایجاد شده؛ آنگاه مأموریت، چشم انداز و باقی برنامه های استراتژیک را هدایت می کند. در هر صورت شما نیازمند دانستن اهداف بنیادی خود یعنی -ماموریت، موقعیت کنونی شما از نظر منابع درونی و قابلیت ها (تعداد نفرات و/یا نقاط ضعف) و شرایط بیرونی (فرصت ها و/یا تهدیدها)، و اینکه به کجا می خواهید بروید و چشم انداز آینده هستید. این مهم است که شما پایان و نتیجه مطلوب را از ابتدا در نظر بگیرید.

محتوای فایل دانلودی:
- فایل world که فهرست مطالب مندرج در آن در ذیل آمده است
-نقشه راه و نحوه محاسبات آن در فایل اکسل

فهرست مطالب
1- تشریح شرکت، محیط و رقبا
1-1- هدف
1-2- تاریخچه فعالیت رستوران های زنجیره ای پدر خوب
1-3- موضوع فعالیت های رستوران های زنجیره ای پدر خوب
1-4- سرمایه شرکت رستوران های زنجیره ای پدر خوب
1-5 - محل دفتر مرکزی و کارخانه شرکت
1-6- معرفی هیأت مدیره شرکت
1-7- صاحبان سهام
1-9- نقشه راه شرکت
1-10-آشنایی کلی بااین کسب وکاروتحولات آن
1-11-نگاهی به تاریخچه این کسب وکاردرایران
1-12-نگاهی به تاریخچه این کسب وکاردرجهان
1-13- رفتاروخواست مشتریان(نیازهاوانتظارات، استانداردهاوالزامات)
1-14- رفتاررقبا
1-15- سازمان های مرتبط بااین کسب وکار
1-16- نمودارها، آماروارقام مرتبط بااین حوزه کسب وکار
1-17- پارادایم ها،الگوهاومدل های اصلی مرتبط بااین کسب وکار
2- مدل فرآیندی مطالعه، شناخت و برنامه ریزی استراژیک شرکت
3- روش تدوین ماموریت وتعیین رویکردها ی شرکت
4- دیدگاه مدیران رستوران های زنجیره ای پدر خوب در کوتاه مدت ، میان و بلند مدت
5- اهداف اصلی و دیگاه دهساله مدیران رستوران های زنجیره ای پدر خوب
6- مأموریت رستوران های زنجیره ای پدر خوب
7- رویکردهاو جهت گیری های اصولی رستوران های زنجیره ای پدر خوب در برنامه دهساله
8- ارزش های مشترک و مورد قبول رستوران های زنجیره ای پدر خوب
9- شعار آرمانی رستوران های زنجیره ای پدر خوب
10- تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی شرکت
11- اهداف بلند مدت ( Objectives ) رستوران های زنجیره ای پدر خوب
  • الف ـ راهبردهای عمده، اصلی وکلان ( Grand Strategies )
  • ب ـ راهبردهای سطح دوم یا راهبردهای کسب و کار ( Business Strategies) ومحصولی
  • ج ـ راهبردهای عملیاتی یا سطح سوم ( Operational Strategies )
13- اهداف کوتاه مدت شرکت
14- سیاست های رستوران های زنجیره ای پدر خوب در سال های افق
15- ارزیابی اجمالی نقاط قوت و ضعف داخلی شرکت رستوران های زنجیره ای پدر خوب در حال حاضر
16- فهرست استراتژی های واحدهای سازمانی شرکت
17-منابع ومآخذمورداستفاده درتهیه این گزارش

اگر شما یک کسب و کار تأسیس شده دارید در حالیکه مأموریت آن ایجاد شده؛ آنگاه مأموریت، چشم انداز و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدایت می‌کند. در هر صورت شما نیازمند دانستن اهداف بنیادی خود یعنی -ماموریت، موقعیت کنونی شما از نظر منابع درونی و قابلیت‌ها (تعداد نفرات و/یا نقاط ضعف) و شرایط بیرونی (فرصت‌ها و/یا تهدیدها)، و اینکه به کجا می‌خواهید بروید و چشم انداز آینده هستید. این ...

نمونه


برنامه ریزی استراتژیک


شرکت


رستورانهای زنجیره ای


برنامه استراتژیک


رستورانهای زنجیره ای


Fast food

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.