دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان نمونه سوالات

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی
دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی
دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی
مقدمه رفتار سازمانی
امروزه دیگر مطمئن هستیم که موفقیت سازمان مستقیماً به استفاده موثر نیروی انسانی بستگی دارد و مدیر موفق مدیری است که بتواند به خوبی از افراد خود بهره برده و توان آنها را بکار گیرد.
برای این منظور مدیر باید یکسری مهارت و توانایی را داشته باشد که در مبحث رفتار سازمانی به آنها پ
مدیران به چیزی نیاز دارند که بتوانند هم از رفتار مشهود و هم از رفتار نامشهود و پنهان کارگر و کارمند و آنچه که در درون آنها می گذرد پی ببرند.
مدیران به آن نیاز دارند که بدانند ،اگر در صورت و ظاهر افراد عدم رضایتی نمی بینند دلیل آن نیست که در درون آنها بغض و کینه نسبت به آنها وجود ندارد.

بنابراین کارایی یک مدیر به این بستگی دارد که هم از جنبه های فنی شغلش آگاهی داشته باشد و هم از مهارتهای انسانی مطلع باشد.

تاثیر انگیزش بر عملکرد افراد

ویلیام جیمز استاد دانشگاه هاروارد در تحقیقات خود به این نتیجه رسید که کارکنان روزمزد برای آنکه کارشان را داشته باشند بعبارت دیگر برای آنکه اخراج نشوند کافیست که 20 تا 30 درصد ظرفیت کاری خودرابه کاراندازند.
مطالعات او نشان داد که اگر کارکنان به نحو شایسته انگیخته شوند کارایی شان به 80 تا 90 درصد خواهد رسید.

و...
در 105 اسلاید
قابل ویرایش
رداخته میشود.

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی مقدمه رفتار سازمانی امروزه دیگر مطمئن هستیم که موفقیت سازمان مستقیماً به استفاده موثر نیروی انسانی بستگی دارد و مدیر موفق مدیری است که بتواند به خوبی از افراد خود بهره برده و توان آنها را بکار گیرد. برای این منظور مدیر باید یکسری مهارت و توانایی را داشته باشد که در مبحث رفتار سازمانی به آنها پ    مدیران به چیزی نیاز دارند که بتوانند هم از رفتار م ...

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی


پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته


پاورپوینت رفتار سازمانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.